štvrtok, 1. októbra 2015

songs, that I can't live without | autumn playlist

jeseň,
konečne sme sa jej dočkali! Po horúcom lete mi vždy dobre padnú osviežujúce teploty, chladnejší vietor. Je tu niekto, kto sa na jeseň tešil tak, ako ja?
Jeseň má vždy typickú atmosféru, ktorú nemá žiadne iné ročné obdobie. Milujem, keď si v jeseni môžem natiahnuť teplý a mäkký bavlnený sveter, kabát, čižmy. Milujem, keď sa v jeseni poriadne nadýcham sviežeho vzduchu s vôňou čerstvo napadaného lístia a vôni zeme po daždi. Milujem tancovanie v daždi, ktorý mi vlasy a zároveň oblečenie neskutočne premočí, ale mne to nevadí, pretože som v tej chvíli neskutočne šťastná. Milujem čítať knihy, keď za oknom prší. Milujem zaspávať pri zvuku klopkajúceho dažďa na okno a strechu. A taktiež milujem hudbu, ktorá ešte umocňuje všetko čaro jesene.
Pre niekoho je jeseň depresívnym obdobím, lebo veľa prší a obloha je skoro večne zamračená, ale mne to nevadí, užívam si jeseň plným dúškom a užívam si jej neopakovateľnú atmosféru. Užívam si život.


1. DISCLOSURE featuring LORDE - Magnets
Prvá pesnička, ktorú som vám chcela ukázať je nový collab Disclosure + Lorde. Do tejto pesničky som sa zamilovala už od prvej sekundy, proste je úžasná ako celá Lorde a všetky pesničky, kde spieva.
2. COSMO's MIDNIGHT featuring KUČKA - Walk With Me
Ďalšia moja obrovská závislosť okrem Lorde, Lany a The 1975 je aj Majestic Casual. Je to vlastne youtube kanál, ktorý pridáva ÚŽASNÉ remixy rôznych pesničiek. V poslednej dobe patrí medzi moje najväčšie srdcovky. Všetky pesničky na tomto kanále si ihneď zamilujete (tak ako ja) pre ich neskutočne dokonalú atmosféru. Dokážu vo vás nabudiť úžasný pocit a dokonalé šťastie.
3. KIIARA - Gold

4. THE 1975 - Settle Down
aaaaaaaaha, tu začína moja závislosť na The 1975 a na Mattym, haha. Prikladám vám aj LINK na remix (ako inak z Majestic Casual), ktorý je rovnako úžasný ako originálna pesnička.
5. BONDAX - Gold (Snakehips Bootleg)
Túto pesničku, samozrejme z Majestic Casual som objavila vďaka spolužiakovi, ďakujem :D<3 
6. THE WEEKND - Can't Feel My Face 
Tak fajn, rozhodovala som sa, či sem pridám toto alebo The Hills. Bolo to fakt ťažké, lebo obe pesničky sú superko, ale nakoniec vyhralo toto. (aj tak vám dám link na The Hills:D:D
 7. THE 1975 - Antichrist
A ako posledná, najkontroverznejšia pesnička, nad ktorej pridaním som váhala. Z názvu ste mohli zistiť, o čom bude. Sama som kresťanka a nesústredím sa na text piesne, ale na hudbu, ktorá je vážne skvelá. :) 

Páči sa vám nejaká z piesní?:)
Girl Who Is Obsessed.

24 komentárov:

  1. Super playlist ! Milujem The Weeknd ! :) Inak na jeseň som sa tešila takisto veľmi, milujem tú atmosféru a všetko okolo toho. Niekto hovorí, že to počasie je moc smutné, ale to vôbec nie je pravda :) milujem, keď vonku prší a ja môžem byť doma v teplúčku s čajom/čokoládou a knihou ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne súhlasím, takéto čaro má len jeseň a jar:) ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. po pravde ani jednu nepoznám, no v poslednom čase všetko v mojom playliste len prepínam a pomaly, ale isto nemám čo počúvať, takže vďaka za tipy :) idem počúvať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podzim taky miluju. Jsem každý den štastná, že už je tady a vedra za námi

    ¨Jsi krasna Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koncem léta jsem se na podzim opravdu těšila, protože už bylo dlouhou dobu dost vedro. Na podzimu miluju hlavně ty oversized svetry :3 :)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani jednu nepoznám no idem si popočúvať :) uz by bolo načase si trošku osviežiť playlist :)
    Inak jeseň milujem aj ja!! Je to najkrajšie ročné obdobie. Aj keď je to trosku horšie v tie sychravé upršané dni lebo vtedy som ako chodiaca depresia ale aj napriek tomu patrí k mojím najobľúbenejśím :) príde mi taká..neviem..magická(?) :D je v nej niećo čo ostatným roćným obdobiam chýba..istá tá hĺbka :) aspon pre mna ..
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, jeseň je magická!
      snáď sa budú pesničky páčiť:):)

      Odstrániť
  6. Amazing pictures!!!! I love this post!!!!
    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/
    kiss
    Lory

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I don't know the majority of these songs, but I'm going to listen to them for sure.
    xxx
    mari
    www.ilovegreeninspiration.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé, konečně mám zase nějaké tipy na nové písničky do ipodu, díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ďakujem za super tipy, rada si zapnem hudbu večer, keď píšem alebo len tak oddychujem a niektoré z týchto pesničiek nepoznám, takže niečo nové je super:) pekný príspevok chceme viac<3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že sa páčia!:D veď predsa The Weeknd (Ema, nie weekend!!:D), The 1975!
      Ďakujem:):)

      Odstrániť
  10. Poznám len Can't Feel My Face, ostatné nie. A na jeseň som sa aj ja veľmi tešila, konečne je tu. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Polovinu písniček neznám, takže díky za tipy! Jsou super. :) A hodně se mi teď k tomuhle období hodí.
    Máš moc hezký blog! :)
    Michelle B :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa niekomu páčia, haha :D
      ďakujem <3

      Odstrániť
  12. Odpovede
    1. jeeeej, si môj človek! Aj ja ich milujem, hh
      veď predsa, som ‘obsessed’ :D

      Odstrániť
  13. Vypadá to, že jsem našla svoji hudebně-spřízněnou duši. Miluju The 1975. Songy Magnets a Can't Feel My Face, jsou moje absolutně nejoblíbenější. Lorde je v novém videoklipu královna (ona je vždycky) a o The Weekndu se ani vyjadřovat nemusím. :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej, to je super! :) rada spoznávam nových ľudí s podobným hudobným vkusom takže okamžite bežím na tvoj blog, hh

      Odstrániť
  14. Tyjo, zadnou tu pisnicku neznam, ale vazne se perfektne hodi ted do ppdzimniho pocasi :) Pridam si je do playlistu, diky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Při takovýchto článcích si vždycky říkám, co pořád poslouchám, když z tvého výběru neznám ani jednu písničku :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem za skvelé tipy ♥ Majestic kanál je moja srdcová záležitosť ♥

    OdpovedaťOdstrániť